Jak reklamovat zboží?

Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.


Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Z tohoto důvodu důrazně doporučujeme si pečlivě pročíst a porozumět českému manuálu, který dáváme ke zboží.

Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady. Námi garantovaná životnost při běžná používání baterií je 6-12 měsíců.

Reklamaci zboží můžete uplatit na kterékoli naší provozovně, případně zaslat na adresu centrály proMobil.cz, Česká 154, 44001 Louny. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů, obvykle je to ale rychleji – snažíme se o co nejrychlejší vyřízení. Zboží neposílejte na dobírku – v tomto případě bychom ho nemohli přijmout. V případě zaslání poštou doporučujeme zaslání doporučenou formou a stejně tak je dobré k reklamovanému zboží přiložit popis závady a kopii účtenky. Zdůrazňujeme zároveň, že záruka se nijak nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, nelze zaměňovat životnost zboží s jeho reklamační lhůtou a taktéž se záruka nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství (např. baterie a nabíječka).

Při nákupu online je možné odstoupit ve lhůtě 14 dnů od kupní smlouvy a zboží vrátit bez udání důvodů. V případě elektronických cigaret, náplní a příslušenství (typicky žhavících hlav a clearomizérů), které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu vyjmuto / použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.

Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde.

Vzorový reklamační formulář, které je vhodné zaslat spolu s reklamací pro nejrychlejší vyřízení reklamace ke stažení zde.